Modrá pyramida neustále usiluje o poskytování služeb nejvyšší kvality.
Nastane-li však přesto situace, kdy nejste spokojeni s nabízenými produkty nebo službami či plněním povinností Modré pyramidy vyplývajících z platných právních předpisů, či s chováním jednotlivých zaměstnanců nebo poradců Modré pyramidy, jsme připraveni se vaší případnou stížností vážně zabývat. Vaší stížnost či reklamaci přijme kterýkoli pracovník Modré pyramidy nejlépe však:
- na adrese kanceláře Modré pyramidy, kde máte sepsaný návrh na uzavření smlouvy
- na klientské informační lince Modré pyramidy 210 220 230
- na e-mailové adrese info@modrapyramida.cz
Pokud podáte stížnost či reklamaci osobně, je možné vyhotovit zápis z jednání, jehož kopii vám samozřejmě poskytneme.
Jestliže nejste spokojeni s řešením, obraťte se, prosím, písemně přímo na centrálu Modré pyramidy, Tým řešení klientských podání, Bělehradská 128, Praha 2.