MůjÚčet Plus
MůjÚčet Plus je balíček služeb, který obsahuje vše, co potřebujete k pohodlné obsluze svých osobních financí. Získáte s ním běžný účet v Kč s elektronickým výpisem, obsluhu účtu pomocí telefonu, internetu i mobilu, platební kartu s výběry z bankomatů KB zdarma i všechny příchozí a odchozí elektronické platby v Kč.
Charakteristika balíčku MůjÚčet Plus:
- běžný účet v Kč s elektronickým výpisem
- embosovaná bezkontaktní platební karta
- ovládání účtu přes internet, telefon nebo mobil
- všechny domácí platby v Kč na účty v Kč zadané přes internet nebo mobil
- všechny příchozí platby v Kč na běžný účet v Kč
- doplňkové služby podle Vašeho výběru
Mobilní banka 2
S aplikací Mobilní banka 2 získáte užitečné informace o Komerční bance do vašeho mobilu. Mobilní banka 2 je služba přímého bankovnictví Komerční banky, která je určena všem klientům i neklientům. Poskytuje platební funkce a informace o účtech a je možné využít ji kdykoli a kdekoli.
Mobilní banka 2 umožní:
- odeslání platebního příkazu ve prospěch libovolného protiúčtu
- platbu složenky a QR platbu
- vytváření vlastních QR kódů pro příjem plateb na své účty s možností odeslat přes email nebo MMS a/nebo sdílet pomocí aplikací instalovaných ve vašem telefonu (Facebook, Twitter, apod.)
- rychlou platbu vybrané protistraně z libovolného telefonu
- přehledné zobrazení transakční historie
- opakování plateb v historii a v přehledu příkazů
- zobrazení čekajících transakcí – plateb kartou a výběrů z bankomatů
- sjednání cestovního pojištění u Komerční pojišťovny
- vyhledání nejbližšího bankomatu kterékoliv banky včetně navigace k bankomatu
- vyhledání vkladových bankomatů včetně navigace k bankomatu
- využití slevového programu Lady karta
- vytvoření a objednání vlastního designu karty
- vyhledání nejbližší pobočky Komerční banky a zobrazení užitečných informací o pobočce včetně navigace k pobočce
- zobrazení aktualit z Komerční banky
- zobrazení telefonních kontaktů Komerční banky a jejich přímé zavolání (zablokování platební karty, asistenční služba pro cestovní pojištění, nonstop klientská linka)
- a další funkce
Nezbytnosti Mobilní banky:
Pro využívání služby Mobilní banka 2 je nezbytné splnit následující předpoklady:
- Používat mobilní telefon splňující technické podmínky
- telefon iPhone s operačním systémem iOS 4.3 a vyšším
- telefon s operačním systémem Android 2.3 a vyšší
- telefon s operačním systémem Windows Phone 8 a vyšším
- telefon s internetovým prohlížečem
- Mít aktivovány datové služby u operátora
- zřízení u mobilního operátora a provoz si klient zajišťuje sám
- Pro platby a informace o účtech povolit přistup v internetovém bankovnictví MojeBanka
Jak získat Mobilní banku 2?
- Stáhněte si aplikaci prostřednictvím Apple Store do vašeho iPhone, prostřednictvím Google Play do vašeho mobilního telefonu s operačním systémem Android a prostřednictvím Windows Phone Store do vašeho mobilního telefonu s operačním systémem Windows Phone 8
- Zadejte do prohlížeče vašeho telefonu adresu www.mobilnibanka.cz
- Povolte přístup k Mobilní bance 2 v internetovém bankovnictví MojeBanka/MojeBanka Business
Available on the App Store | Get it on Google play | Windows Phone |
![]() |
![]() |
![]() |
Co by vás dále mohlo zajímat
S kartou k balíčku MůjÚčet Plus získáte:
- zdarma všechny výběry ze všech bankomatů KB a 2 výběry měsíčně z bankomatů mimo KB v ČR
- bezpečné placení na internetu díky službě 3D secure
Balíček MůjÚčet Plus vám nabídne víc:
- sjednání, změnu nebo zrušení povoleného debetu
- zdarma založení trvalých příkazů nebo povolení inkasa vč. SIPO na pobočce do 3 měsíců od založení účtu
- převedení Vašich trvalých platebních příkazů a zrušení účtu u stávající banky na požádání
Poskytovatelem produktu je Komerční banka, a.s.