800 101 554
Hlavní strana > Pro klienty > Informace pro klienty > Řešení stížností

Řešení stížností

Modrá pyramida neustále usiluje o poskytování služeb nejvyšší kvality.

Nastane-li však přesto situace, kdy nejste spokojeni s vedením vašeho účtu, s nabízenými službami či plněním povinností Modré pyramidy vyplývajících z platných právních předpisů, či s chováním jednotlivých zaměstnanců nebo poradců Modré pyramidy, jsme připraveni se vaší případnou stížností vážně zabývat.

Jestli nejste spokojeni s řešením, obraťte se, prosím, přímo na centrálu Modré pyramidy Oddělení řízení kvality, Bělehradská 128, 120 21 Praha 2. Pokud nejste spokojeni s řešením ze strany oddělení řízení kvality, můžete se obrátit na ředitele společnosti. V případě, že nesouhlasíte ani s tímto řešením, je možné písemně kontaktovat ombudsmana finanční skupiny Komerční banky (v duchu principů Charty ombudsmana).

Úplný Reklamační řád Modré pyramidy, informace o řešení klientských stížností a reklamací a Chartu ombudsmana naleznete v přiložených dokumentech.

 

Příloha: PDF icon Charta ombudsmana PDF icon Reklamační řád Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.

Nahoru

Volejte

RYCHLÉ ODKAZY - Zkratkou kam potřebujete...

Nahoru
Copyright © Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s., člen finanční skupiny Komerční banky.
Site created by PHD a.s., 4internet.cz
Často kladené otázky, Mapa webu, Podmínky používání internetových stránek

Mějte k nám ještě blíž.
Sledujte nás na sociálních sítích.