800 101 554
Hlavní strana > O nás > Tiskové zprávy > V Modré pyramidě vše na jednom místě

V Modré pyramidě vše na jednom místě

V Praze dne 24. 9. 2013

  • Modrá pyramida změnila obchodní model a poskytuje komplexní finanční poradenství s ucelenou nabídkou produktů a její klienti to oceňují. S finančním poradcem Modré pyramidy je spokojeno 84 % klientů, 81 % by ho doporučilo přátelům a známým.
  • Pořízení rodinného domu, bytu nebo rozsáhlá modernizace bydlení je obrovskou změnou v životě, ale především v rodinném rozpočtu, proto by mělo být financování bydlení základem finančního plánu každého, kdo se k tomuto kroku chystá.
  • Od 1. října Hypoúvěr s výhodnějšími podmínkami.

S finančním poradcem Modré pyramidy je spokojeno 84 % klientů, 81 % by ho doporučilo přátelům a známým

Modrá pyramida dlouhodobě sleduje spokojenost svých klientů. Má vytvořen systém každodenních telefonických dotazů, které jsou pak statisticky zpracovávány a vyhodnocovány. Podle výsledků za 1. pololetí 2013 bylo s finančními poradci Modré pyramidy více než 84 % klientů velmi spokojeno, oproti klientům, kteří se vyjádřili neutrálně (14%) či nespokojeně (1,7%). Toto konstatování je podpořeno ochotou klientů, kteří by v 81 % případů „rozhodně“ doporučili finančního poradce Modré pyramidy svým přátelům a známým. Pro zajímavost - nejspokojenější jsou klienti na Českolipsku, Klatovsku, Jičínsku a Jihlavsku.

U poloviny klientů se finanční poradce stará o více členů jedné rodiny a může se pokládat za rodinného finančního rádce. V okolí Žďáru nad Sázavou je to dokonce 77 % a na Havlíčkobrodsku 67 % z celkového počtu klientů Modré pyramidy v daném regionu. Smlouvy s klienty jsou uzavírány zpravidla v poradenských centrech Modré pyramidy, 10 % smluv je podepisováno v bydlišti klienta.

Statistiky, kterými Modrá pyramida sleduje náročnost klientů, potvrzují, že roste finanční gramotnost české populace, ve které není rozdíl mezi velkými městy a venkovem. (zdroj:„Měření okamžité spokojenosti klientů“, IPSOS)

Na dotaz, komu je podle vašeho názoru určen FINANČNÍ PLÁN, odpovědělo 76,5 % dotázaných, že „pro každého“, 13 % že „těm, kteří nevycházejí se svými příjmy“ a například 1,5 % těm, kteří šetří na důchod. 29,3 % respondentů správně uvedlo vše, co představuje finanční plánování, tj. rozbor financí, zajištění příjmu a majetku, vytváření rezerv, zajištění financí pro dlouhodobé cíle (zdroj: průzkum provedený prostřednictvím Instant Reasearch společnosti IPSOS)

Hypoúvěr s výhodnějšími podmínkami

Ještě do konce září mohou klienti využít akční nabídky Hypoúvěru. Pro žádosti o úvěr podané do 30. září 2013 platí garantované sazby 3,34 % p.a. u Hypoúvěru 85 a také zpracování úvěru a ocenění nemovitosti ZDARMA.

Od 1. října Modrá pyramida výrazně snižuje úhrady za zpracování úvěru:

  • Výše úhrady za zpracování Hypoúvěrů 2900 Kč, v případě čerpání úvěru na návrh na vklad, tzv. plombu, 4400 Kč)
  • Výše úhrady za uzavření smlouvy stavebního spoření, která slouží jako „dospořovací“ smlouva k Hypoúvěru: ZDARMA
  • Výše úhrady za zpracování záručních listin k Hypoúvěru: ZDARMA

Celkově klient zaplatí za zpracování Hypoúvěru 2900 Kč, v případě, že žádá o čerpání úvěru na návrh na vklad, tzv. plombu, je to 4400 Kč. Navíc Modrá pyramida zrušila úhradu za správu a vedení účtu všech překlenovacích úvěrů pro smlouvy schválené od 1. 9. 2013, která byla původně 25 Kč měsíčně.

Celým souhrnem těchto změn Modrá pyramida vysílá jednoznačnou pozitivní zprávu a to, že financování bydlení s Modrou pyramidou je výrazně dostupnější.

Komplexní nabídka financování na jednom místě

U finančních poradců si mohou klienti vyřídit vše kolem financování bydlení - například na koupi či stavbu nemovitosti Hypoúvěr nebo hypotéku, na financování rekonstrukcí v nižších částkách je vhodný Rychloúvěr, který lze získat bez zajištění, na renovaci bytového domu zase Renoúvěr Multi. Součástí klientského servisu je i nabídka odpovídajícího pojištění, ale například i spotřebitelský úvěr atd. V síti Hypocenter specializovaných na vše kolem financování bydlení je díky dlouhodobé a široké spolupráci s realitními kancelářemi klientům k dispozici i bohatá nabídka nových i starších nemovitostí. Koncept Hypocenter rozvíjí Modrá pyramida již od roku 2005 a v současné době jich má 8 a to v Praze, Brně, Ústí n.L., Ostravě, Olomouci, Hradci Králové, Českých Budějovicích a Plzni.

Komunikace, základ spokojenosti klienta

Modrá pyramida staví na budování dlouhodobého vztahu klienta s finančním poradcem, který je založen na důvěře a srozumitelné komunikaci. Zároveň rozvíjíi nové formy přímé komunikace jak s klienty, tak s veřejností. Například od loňského roku vydává klientský magazín Finanční rádce, vstoupila na sociální sítě (facebook, youtube, twitter), od letošního roku se ekonomická analytička Modré pyramidy Ilona Katzová zabývá především rodinnými financemi ve svém blogu.

Tváří podzimní kampaně opět Pavel Zedníček a sova jménem MouMo

Podzimní kampaň na podporu finančního poradenství je připravena ke spuštění od 1. října, bude také podpořena inzercí v printech, rádiovými spoty a on-line komunikací. V roli finančního rádce se v reklamních spotech opět objevuje Pavel Zedníček a také sova, která je velice oblíbena a již má i své jméno – děti ji v soutěži pojmenovaly MouMo.

„Cílem podzimní kampaně je ukázat, že Modrá pyramida dokáže svým klientům co nejlépe poradit a nabídnout pro ně to nejvýhodnější řešení přímo „na míru“. Kombinace plnohodnotného finančního servisu a komplexní nabídky finančních produktů dělá z Modré pyramidy skutečného rádce na finance“, uvedl Zdeněk Doboš, ředitel marketingu.

Přílohy: PDF icon V Modré pyramidě vše na jednom místě: finanční plán a financování bydlení jako jeho součást

Nahoru

Volejte

RYCHLÉ ODKAZY - Zkratkou kam potřebujete...

Nahoru
Copyright © Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s., člen finanční skupiny Komerční banky.
Site created by PHD a.s., 4internet.cz
Často kladené otázky, Mapa webu, Podmínky používání internetových stránek

Mějte k nám ještě blíž.
Sledujte nás na sociálních sítích.