800 101 554
Hlavní strana > O nás > Tiskové zprávy > Podzimní novinky Modré pyramidy

Podzimní novinky Modré pyramidy

V Praze dne 27. 9. 2012

Péče o finance by měla být každodenní součástí našeho života, ale ne každý si dokáže se svým rozpočtem a ochranou majetku sám poradit, přitom stačí kvalitní rada a správný výpočet. Modrá pyramida proto nabízí zdarma Finanční plán na klíč pro každého klienta, který si přeje mít své finance pod kontrolou. Součástí finančního poradenství je novinka v podobě rozšířeného konceptu Moudrého spoření. Tato nabídka je představována veřejnosti od 24. září v rozsáhlé podzimní kampani, jejíž tváří je herec Pavel Zedníček.

Od jara letošního roku se Modrá pyramida prezentuje jako „Váš rádce na finance“ a poskytuje svým klientům komplexní finanční poradenství s širokou nabídkou produktů od stavebního spoření přes bankovní služby, úvěry na bydlení, pojišťovací produkty až po investice. V červenci doplnila Bezpečnou půjčku (bezúčelový spotřebitelský úvěr) a nyní Moudré pojištění (moderní rizikové pojištění). Produktová nabídka Modré pyramidy je tak kompletní a klienti mají jistotu, že díky podrobnému finančnímu plánu je o jejich finance dobře postaráno. „Každý člověk prochází různými životními etapami, ve kterých řeší různé potřeby. U někoho je aktuální nové auto, cestování, jiný uvažuje o koupi bytu, či rekonstrukci toho stávajícího. Každý by ale už zhruba od třiceti let měl začít myslet na „zajištění na stáří“ – to znamená nejen spořit na důchod, ale také si například pořídit vlastní bydlení či investovat. Jaké produkty zařadit do finančního plánu, to najdou klienti v Modré pyramidě pod jednou střechou,“ říká Aleš Mašanský, obchodní ředitel Modré pyramidy.

Moudré spoření

V souvislosti s penzijní reformou je aktuálním a široce diskutovaným tématem spoření na penzi. Modrá pyramida proto připravila novinku - unikátní koncept, který nese název Moudré spoření a je představován veřejnosti v rozsáhlé podzimní kampani, jejíž tváří je herec Pavel Zedníček.

Moudré spoření - Prémie 2 000 Kč

Pokud si klient uzavře novou smlouvu Moudrého spoření a v prvních čtyřech měsících vloží na účet stavebního spoření vklad min. 20 000 Kč, bude mu připsána prémie ve výši poplatku za uzavření smlouvy, maximálně 2 000 Kč. Zvýhodněnou smlouvu s prémií až 2 000 Kč lze uzavřít v době od 24. 9. 2012 do 31. 1. 2013. „Jedná se o flexibilní produkt s garantovaným zhodnocením vkladů. Díky pojištění vkladů představuje jeden z nejbezpečnějších spořicích produktů na trhu a navíc je také ideální právě pro zajištění se na penzi,“ dodává Zdeněk Doboš, ředitel marketingu Modré pyramidy.

Hlavní výhody Moudrého spoření:

  • garantované zhodnocení vkladů 2 % ročně + úrokový bonus až 1 % ročně díky spoření s Rostoucím úrokem
  • zákonné pojištění vkladů do 100 000 eur (cca 2,5 mil. Kč)
  • vysoká flexibilita – s vkladem lze nakládat již po šesti letech
  • bez věkového omezení – klient může začít spořit v každém věku
  • státní podpora až 2 000 Kč ročně

Moudré spoření – Rostoucí úrok

Pokud mají již klienti u Modré pyramidy smlouvu o stavebním spoření v tarifu Kredit po zákonné vázací lhůtě, nebo se ke konci této lhůty blíží a jejich roční úložka bude minimálně 20 000 Kč, mohou získat úrokový bonus s produktem Moudré spoření - Rostoucí úrok. Vklady klienta budou úročeny až 3 % ročně (viz tabulka níže). Nyní navíc s 50% slevou na poplatku za navýšení cílové částky.

Hlavní výhody:

  • 50% sleva z úhrady za navýšení cílové částky
  • úrokový bonus (zvýhodněné vrstvené úročení zůstatku)
Zůstatek na účtu stavebního spoření Úročení tarifu Kredit Úrokový bonus
od 150 000 Kč do 300 000 Kč 2 % p. a. + 0,5 % p. a.
od 300 000 Kč do 500 000 Kč 2 % p. a. + 1 % p. a.

V případě, že si klient uzavře Moudré spoření s prémií 2 000 Kč, zajistí si úrokový bonus již nyní.

Podzimní kampaň odstartovala

Podzimní kampaň na podporu finančního poradenství a produktu Moudré spoření běží v televizích od 24. září, bude také podpořena inzercí v printech, rádiovými spoty, outdoorem a on-line komunikací. V roli finančního rádce se v reklamních spotech objevuje Pavel Zedníček, režie spotu se ujal Petr Čtvrtníček. Modrá pyramida připravila celkem tři příběhy. V každém z nich připravuje konkrétní řešení pro klienta na základě jeho aktuální nebo budoucí potřeby. „Cílem je ukázat, že Modrá pyramida dokáže svým klientům co nejlépe poradit a nabídnout pro ně to nejvýhodnější řešení přímo „na míru“. Kombinace plnohodnotného finančního servisu a nyní již také komplexní nabídky finančních produktů dělá z Modré pyramidy skutečného rádce na finance,“ uvedl Zdeněk Doboš, ředitel marketingu.

Přílohy: PDF icon Podzimní novinky Modré pyramidy

Nahoru

Volejte

RYCHLÉ ODKAZY - Zkratkou kam potřebujete...

Nahoru
Copyright © Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s., člen finanční skupiny Komerční banky.
Site created by PHD a.s., 4internet.cz
Často kladené otázky, Mapa webu, Podmínky používání internetových stránek

Mějte k nám ještě blíž.
Sledujte nás na sociálních sítích.