800 101 554
Hlavní strana > O nás > Tiskové zprávy > Modrá pyramida je finančním rádcem

Modrá pyramida je finančním rádcem

V Praze dne 25. března 2014

Modrá pyramida ukončila transformaci, změnila svůj obchodní model a z „jednoproduktové“ stavební spořitelny je poskytovatelem komplexního finančního poradenství se širokou nabídkou produktů. Podle průzkumu společnosti IPSOS provedeného koncem roku 2013 je Modrá pyramida již také tak klienty vnímána.

Výsledky výzkumu spokojenosti a loajality Barometr 2013, který si nechala Modrá pyramida zpracovat nezávislou poradenskou společností IPSOS s.r.o. potvrdily, že Modrá pyramida je vnímána jako stabilní, férová společnost, která má širokou síť profesionálních finančních poradců, nabízí kvalitní produkty a poskytuje komplexní finančně poradenské služby. Výzkum také ukázal, že finanční poradci jsou jednou z nejsilnějších stránek Modré pyramidy. Většina klientů Modré pyramidy je se svým finančním poradcem spokojena, průměrná spokojenost se oproti roku 2011 zvýšila a přibylo především těch, kteří zvolili nejvyšší hodnocení 10 (v roce 2013 to bylo 57 %).

V současné době má Modrá pyramida přes 1 100 finančních poradců, kteří poskytují klientský servis na profesionální úrovni ve 208 poradenských centrech po celé České republice, v osmi Hypocentrech se specializují na služby související s pořízením bydlení.

Finanční poradenství staví Modrá pyramida na férovém přístupu a budování dlouhodobého vztahu mezi finančním poradcem a klientem, základem je finanční analýza a z ní vycházející finanční plán. Ten je sestavován každému klientovi „na míru“ podle jeho finanční situace a jeho plánů do budoucna. Běžnou součástí finančních plánů je stále stavební spoření – v loňském roce bylo u Modré pyramidy uzavřeno dokonce o 30 000 smluv více než v roce přecházejícím, tedy 123 500 smluv o stavebním spoření s cílovou částkou 31 mld. Kč. Vedle toho zařadili finanční poradci svým klientům do finančních plánů dalších 32 000 produktů Skupiny Komerční banky, například na 8 000 ks „Můj účet“, 2 600 klientů začalo investovat do podílových fondů IKS KB, 1 650 Moudrých pojištění (rizikové pojištění) a hlavně také 2 000 hypoték KB v objemu 3,2 mld. Kč, což je 100% nárůst oproti roku předcházejícímu. Celkem, tedy formou hypoték a úvěrů ve vazbě na stavební spoření, si klienti u Modré pyramidy v roce 2013 půjčili na bydlení 6,5 mld. Kč, z toho více než polovinu prostřednictvím specializovaných Hypocenter. Hypotéku zpravidla klienti čerpají na pořízení bydlení, úvěr ze stavebního spoření pak většinou na opravu nebo modernizaci bydlení. Od poloviny dubna inovuje Modrá pyramida koncept Moudrého spoření, v rámci kterého snižuje úrokové sazby úvěrů a vkladů.

V souvislosti se změnou obchodního modelu změnila Modrá pyramida také svou komunikaci směrem ke klientům i k veřejnosti, je také aktivní i na sociálních sítích. Má například svůj profil na YouTube, Twitteru i na Facebooku, kde má již téměř 6 500 fanoušků. K nejnavštěvovanějším stránkám zde patří pravidelná poradna, ale také samozřejmě soutěže a hry a finanční rady a tipy – zatím nejúspěšnější aktivitou zde byla soutěž na podporu společnosti Zdravotní klaun, které pomohli fanoušci Modré pyramidy získat 15 000 plyšových hraček pro nemocné děti. Od 11. dubna mění Modrá pyramida zbrusu své webové stránky tak, aby byly uživatelsky přívětivější a silněji podporovaly vazbu mezi klientem a finančním poradcem. Návštěvník stránek si bude moci najít svého nejbližšího poradce podle jeho aktuálního místa působení. Samozřejmostí je maximální přizpůsobení různým formátům (tzv. responsive design), a to zejména pro mobily a tablety. Ve výsledku bude nový web přehlednější a na první pohled bude patrné, že Modrá pyramida je poskytovatel finančního poradenství.

Přílohy: PDF icon Modrá pyramida je finančním rádcem

Nahoru

Volejte

RYCHLÉ ODKAZY - Zkratkou kam potřebujete...

Nahoru
Copyright © Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s., člen finanční skupiny Komerční banky.
Site created by PHD a.s., 4internet.cz
Často kladené otázky, Mapa webu, Podmínky používání internetových stránek

Mějte k nám ještě blíž.
Sledujte nás na sociálních sítích.