Modrá pyramida v nové kampani vsadila na drama

Modrá pyramida spouští brandovou kampaň, která má za cíl podpořit nové směřování a positioning značky. V době eskalující bytové krize cílí na skutečnost, že pro většinu lidí se z řešení vlastního bydlení stává drama. Úmyslně přehnaná dramatičnost se tak stala hlavním motivem dvou televizních spotů, které se zároveň rozvinou v rámci digitální komunikace, venkovní reklamy a výzdoby poradenských míst.

Za strategií i kreativním konceptem stoji marketingová agentura Brain One, která na nové strategii začala pracovat společně s týmem Marketingu Modré pyramidy od druhé poloviny roku 2019.

Zařizování hypoték či úvěrů je pro lidi obecně většinou náročný proces, kdy si vše musí zařídit a vyběhat sami a ještě s nejistým výsledkem. Při tvorbě naší nové strategie jsme z této silné myšlenky vycházeli a komunikaci stavíme na upřímné reflexi problémů při pořizování vlastního bydlení. Modrá pyramida je tu hlavně od toho, aby lidem od těchto skutečných starostí odlehčila,” říká Ondřej Suchý, marketingový manažer Modré pyramidy.

V reklamách na financování bydlení obvykle vidíte mladé lidi, jejichž jediná starost je, jestli budou mít podlahové topení a terasu, barokní statek nebo designový dům v CHKO a obývák plný veteránů. A přitom jde o finančně a časově zatěžující proces, na jehož konci většinou čeká maximálně panelákový byt 3+kk v Žabovřeskách a třicet let splátek. A z toho jsme vycházeli při tvorbě kreativního konceptu. Otevřeně přiznáváme těžkosti při shánění nového bydlení, ale přes extrémní stylizaci inspirovanou kýčem telenovel a přehnaným herectvím hollywoodských béčkových filmů ukazujeme, že s Modrou pyramidou bude tento proces o něco menší drama,” říká Marek Linhart, kreativní ředitel agentury Brain One.

Kampaň má podobu 30 a 20 sekundových TV reklam doplněných o 10 vteřinové sponzorské spoty, které jsou k vidění od 17. února 2020 na stanicích skupiny Nova a FTV Prima. Kromě podpory značky jako celku jednotlivé spoty akcentují také dva produkty z portfolia Modré pyramidy, a sice Rychloúvěr a pohotovostní formu Hypoúvěru. Výraznou linku má kampaň i v prostředí onlinu a od dubna doplní komunikační mix i outdoor a propagace na pobočkách Modré pyramidy. Od března budou spoty k vidění i před promítáním dramatických a romantických filmů v kinech Cinexpress a Cinema City po celé ČR.

Natáčení probíhalo ve spolupráci s produkcí Boogiefilms, režie se ujal Tomáš Bařina a scény na míru vytvářel slavný architekt Martin Krejzlík, který má za sebou i spolupráci s legendárním režisérem a producentem Ridley Scottem. Mediální podporu celé kampaně zajišťuje agentura PHD